SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-5224"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-5224" > The national course...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

The national course tests’ impact on teachers’ written classroom assessment

Boesen, Jesper (author)
Umeå universitet,Institutionen för matematik och matematisk statistik,Umeå universitet, Institutionen för matematik och matematisk statistik
 (creator_code:org_t)
Umeå : Department of Mathematics and Mathemical Statistics, Umeå Universitet, 2006
English 26 s.
Series: Research report in mathematics education, 1401-6796 ; 4
  • Reports (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)

Publication and Content Type

ref (subject category)
rap (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Boesen, Jesper
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Didactics
Parts in the series
Research report ...
By the university
Umeå University
Jönköping University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view