SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-68314"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-68314" > Social and environm...

Social and environmental value-based cluster development : the dilemma of wishing to do good by selling textile goods

Jansson, Johan, 1973- (författare)
Umeå universitet,Företagsekonomi,RiseB
Mattias, Jacobsson (författare)
Umeå universitet,Företagsekonomi,RiseB
Forsberg, Jonas (författare)
RedQ
visa fler...
Sandlund, Anders (författare)
RedQ
visa färre...
 (creator_code:org_t)
Singapore : World Scientific, 2012
2012
Engelska.
Ingår i: Marketing management in geographically remote industrial clusters. - Singapore : World Scientific. - 9789814383059 ; , s. 167-195
  • Bokkapitel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

cluster development
fair trade
environmental entrepreneurship
marketing
företagsekonomi
Business Studies

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy