SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-403222"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-403222" > Introduction to ear...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Introduction to early algebra in Estonia, Finland and Sweden - : some distinctive features identified in textbooks for Grades 1-3

Hemmi, Kirsti (author)
Uppsala universitet,Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudier
Lepik, Madis (author)
Madej, Lars (author)
Uppsala universitet,Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudier
show more...
Bråting, Kajsa, 1975- (author)
Uppsala universitet,Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudier
Smedlund, Joakim (author)
show less...
 (creator_code:org_t)
Utrecht, the Netherlands : Freudenthal Group & Freudenthal Institute and ERME, 2019
2019
English.
In: Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.. - Utrecht, the Netherlands : Freudenthal Group & Freudenthal Institute and ERME. - 9789073346758 ; , s. 2039-2046
  • Conference paper (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)

Publication and Content Type

ref (subject category)
kon (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Hemmi, Kirsti
Lepik, Madis
Madej, Lars
Bråting, Kajsa, ...
Smedlund, Joakim
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Didactics
Articles in the publication
Proceedings of t ...
By the university
Uppsala University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view