SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-414548"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-414548" > BtoB marketing. :

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

BtoB marketing. : Il business marketing tra teoria e managerialitá

Gregori, Gian Luca (editor)
Perna, Andrea (editor)
Uppsala universitet,Institutionen för samhällsbyggnad och industriell teknik,Universita' Politecnica delle Marche
 (creator_code:org_t)
ISBN 9788823837461
Milano : Egea, 2019
Italian.
  • Editorial collection (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publication and Content Type

ref (subject category)
sam (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Gregori, Gian Lu ...
Perna, Andrea
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Economics and Bu ...
and Business Adminis ...
By the university
Uppsala University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view