SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-451462"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-451462" > Tobias Dalberg Mot ...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Tobias Dalberg Mot lärdomens topp : Svenska humanisters och samhällsvetares ursprung, utbildning och yrkesbana under 1900-talets första hälft

Wisselgren, Per, 1967- (author)
Umeå universitet,Sociologiska institutionen,Umeå universitet, Sociologiska institutionen
 (creator_code:org_t)
2018-06-20
2018
Swedish.
In: Nordic Journal of Educational History. - Umeå : Umea University Library. - 2001-7766 .- 2001-9076. ; 5:1, s. 129-135
  • Review (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Sociologi -- Sociologi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Sociology -- Sociology (hsv//eng)
HUMANIORA  -- Historia och arkeologi -- Historia (hsv//swe)
HUMANITIES  -- History and Archaeology -- History (hsv//eng)

Keyword

Sociology
sociologi
historia med utbildningsvetenskaplig inriktning
history of education
Utbildningssociologi
Sociology of Education

Publication and Content Type

vet (subject category)
rec (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Wisselgren, Per, ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Sociology
and Sociology
HUMANITIES
HUMANITIES
and History and Arch ...
and History
Articles in the publication
Nordic Journal o ...
By the university
Uppsala University
Umeå University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view