SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-496292"
 

Search: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-496292" > Attityder till medi...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Attityder till mediernas reklam

Grusell, Marie, 1965 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG),Department of Journalism, Media and Communication (JMG)
 (creator_code:org_t)
Göteborg : Dagspresskollegiet vid Göteborgs universitet, 2005
2005
Swedish.
In: Nypressat. Ett kvartssekel med svenska dagstidningsläsare. - Göteborg : Dagspresskollegiet vid Göteborgs universitet. - 9188212300 ; , s. 205-218
  • Book chapter (peer-reviewed)
Abstract Subject headings
Close  
  • Inställningen till reklam i medier bland svenska dagstidningsläsare.

Keyword

attityder
reklam i medier
medieprofiler
dagspresskollegiet

Publication and Content Type

ref (subject category)
kap (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Grusell, Marie, ...
Articles in the publication
Nypressat. Ett k ...
By the university
University of Gothenburg

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view