SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/103783"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/103783" > Talet om pojkar och...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Talet om pojkar och flickor i behov av särskilt stöd.

Andreasson, Ingela, 1953 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik,Department of Education
Asp-Onsjö, Lisa, 1951 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Institutionen för pedagogik och didaktik,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS),Department of Education
 (creator_code:org_t)
Lund : Studentlitteratur, 2009
2009
Swedish.
In: Specialpedagogisk forskning - en mångfacetterad utmaning. - Lund : Studentlitteratur. - 9789144052144 ; , s. 35-59
  • Book chapter (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Kommunikationsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Media and Communications -- Communication Studies (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Genusstudier (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Gender Studies (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Övrig annan samhällsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Other Social Sciences not elsewhere specified (hsv//eng)

Keyword

Genus
elever i behov av särskilt stöd
åtgärdsprogram.

Publication and Content Type

vet (subject category)
kap (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view