SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/104484"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/104484" > Innehållorienterade...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Innehållorienterade teorier och design av undervisning –en ny möjlighet till kunskapsbygge i lärarutbildningen. Med exempel från naturvetenskap. I Sigmund Ongstad (Red.)

Andersson, Björn, 1939 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Ämnesdidaktik,Department of Education, Unit for Subject Matter Education
 (creator_code:org_t)
2006
2006
Swedish.
In: .), Fag og didaktikk i lærerutdanning – kunnskap i grenseland (s. 207-223). Oslo: Universitetsforlaget.. ; , s. 207-223
  • Book chapter (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)

Publication and Content Type

vet (subject category)
kap (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Andersson, Björn ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Didactics
Articles in the publication
By the university
University of Gothenburg

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view