Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/104484" >
Innehållorienterade...
Innehållorienterade teorier och design av undervisning –en ny möjlighet till kunskapsbygge i lärarutbildningen. Med exempel från naturvetenskap. I Sigmund Ongstad (Red.)
-
- Andersson, Björn, 1939 (author)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Ämnesdidaktik,Department of Education, Unit for Subject Matter Education
-
(creator_code:org_t)
- 2006
- 2006
- Swedish.
-
In: .), Fag og didaktikk i lærerutdanning – kunnskap i grenseland (s. 207-223). Oslo: Universitetsforlaget.. ; , s. 207-223
- Related links:
-
https://gup.ub.gu.se...
Subject headings
Close
Subject headings
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
Publication and Content Type
- vet (subject category)
- kap (subject category)
Find in a library
To the university's database