SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/109973"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/109973" > A school-based inte...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

A school-based intervention with focus on fish

Prell, Hillevi, 1967 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för hushållsvetenskap,Department of Home Economics - 060701
Berg, Christina, 1963 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för hushållsvetenskap,Department of Home Economics - 060701
Jonsson, Lena, 1947 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för hushållsvetenskap,Department of Home Economics - 060701
show more...
Lissner, Lauren, 1956 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för samhällsmedicin, Avdelningen för allmänmedicin,Institute of Community Medicine, Dept of Primary Health Care
show less...
 (creator_code:org_t)
2004
2004
English.
In: Livsmedelsforskardagarna, Göteborg, 15-16 november.
  • Conference paper (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

LANTBRUKSVETENSKAPER  -- Lantbruksvetenskap, skogsbruk och fiske -- Livsmedelsvetenskap (hsv//swe)
AGRICULTURAL SCIENCES  -- Agriculture, Forestry and Fisheries -- Food Science (hsv//eng)

Publication and Content Type

ref (subject category)
kon (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Prell, Hillevi, ...
Berg, Christina, ...
Jonsson, Lena, 1 ...
Lissner, Lauren, ...
About the subject
AGRICULTURAL SCIENCES
AGRICULTURAL SCI ...
and Agriculture Fore ...
and Food Science
Articles in the publication
By the university
University of Gothenburg

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view