SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/118690"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/118690" > Pedagogers syn på f...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Pedagogers syn på fysisk fostran. Ett didaktiskt perspektiv.

Annerstedt, Claes, 1953 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik,Department of Education
 (creator_code:org_t)
Göteborg : University of Gothenburg, 1989
Swedish.
  • Reports (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Övrig annan samhällsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Other Social Sciences not elsewhere specified (hsv//eng)

Keyword

Fysisk fostran
didaktik
idrottsdidaktik
idéhistoria
gymnastik

Publication and Content Type

vet (subject category)
rap (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Annerstedt, Clae ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Other Social Sci ...
and Other Social Sci ...
By the university
University of Gothenburg

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view