SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/134085"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/134085" > Bedömning, kartlägg...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist
  • Asp-Onsjö, Lisa,1951Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Specialpedagogik,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Institutionen för didaktik och pedagogisk profession,Department of Education,Department of Education, Special Needs Education Unit,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS),Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies (author)

Bedömning, kartläggning och åtgärdsprogram.

  • Article/chapterSwedish2010

Publisher, publication year, extent ...

  • 2010

Numbers

  • LIBRIS-ID:oai:gup.ub.gu.se/134085
  • https://gup.ub.gu.se/publication/134085URI

Supplementary language notes

  • Language:Swedish

Part of subdatabase

Classification

  • Subject category:vet swepub-contenttype
  • Subject category:kon swepub-publicationtype

Subject headings and genre

Added entries (persons, corporate bodies, meetings, titles ...)

  • Göteborgs universitetInstitutionen för pedagogik och didaktik (creator_code:org_t)

Related titles

  • In:Lika Värde, konferensmaterial Göteborg 2010

Internet link

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Asp-Onsjö, Lisa, ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Other Social Sci ...
and Other Social Sci ...
Articles in the publication
By the university
University of Gothenburg

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view