SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/176834"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/176834" > Att använda personb...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Att använda personbaserade inspelningar i interaktivt lärande - juridiska, tekniska och etiska avvägningar

Abelin, Åsa, 1953 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för filosofi, lingvistik och vetenskapsteori,Department of Philosophy, Linguistics and Theory of Science
Behrns, Ingrid, 1961 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för neurovetenskap och fysiologi, sektionen för klinisk neurovetenskap och rehabilitering,Institute of Neuroscience and Physiology, Department of Clinical Neuroscience and Rehabilitation
Laakso, Katja, 1968 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för neurovetenskap och fysiologi, sektionen för klinisk neurovetenskap och rehabilitering,Institute of Neuroscience and Physiology, Department of Clinical Neuroscience and Rehabilitation
show more...
von Feilitzen, Mattias (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för tillämpad informationsteknologi (GU),Department of Applied Information Technology (GU)
show less...
 (creator_code:org_t)
Göteborg : University of Gothenburg, 2013
Swedish.
  • Reports (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)

Keyword

lärande
logopedi
juridik
etik
teknik

Publication and Content Type

vet (subject category)
rap (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view