Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/195586" >
Valgplakaten som ko...
Valgplakaten som kommunikation og marketing
-
- Vigsø, Orla, 1962 (author)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG),Department of Journalism, Media and Communication (JMG)
-
(creator_code:org_t)
- Uppsala : Uppsala universitet, 1996
- Danish.
- Related links:
-
https://gup.ub.gu.se...
Abstract
Subject headings
Close
- En införing i politisk marknadsföring och hur valaffischen kan ses som en del av en sådan kampanj.
Subject headings
- HUMANIORA -- Språk och litteratur -- Studier av enskilda språk (hsv//swe)
- HUMANITIES -- Languages and Literature -- Specific Languages (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Medie- och kommunikationsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Media and Communications (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Statsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Political Science (hsv//eng)
Keyword
- politisk marknadsföring
- kommunikation
- kampanj
- valaffisch
Publication and Content Type
- vet (subject category)
- bok (subject category)
Find in a library
To the university's database