SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/198695"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/198695" > Acquisition of L2 J...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Acquisition of L2 Japanese intonation -data from Swedish learners (in Japanese). : Daini gengotoshiteno Nihongo intoneeshon no shuutoku - Sueedenjin no deetakara

Nagano-Madsen, Yasuko, 1952 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för språk och litteraturer,Department of Languages and Literatures
 (creator_code:org_t)
2014
2014
Japanese.
In: Japanese Speech Communication. - 2187-6177. ; :2, s. 1-27
  • Journal article (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

HUMANIORA  -- Språk och litteratur (hsv//swe)
HUMANITIES  -- Languages and Literature (hsv//eng)
HUMANIORA  -- Språk och litteratur -- Studier av enskilda språk (hsv//swe)
HUMANITIES  -- Languages and Literature -- Specific Languages (hsv//eng)
HUMANIORA  -- Språk och litteratur -- Jämförande språkvetenskap och allmän lingvistik (hsv//swe)
HUMANITIES  -- Languages and Literature -- General Language Studies and Linguistics (hsv//eng)

Keyword

L2 intonation acquisition Japanese Swedish learners

Publication and Content Type

ref (subject category)
art (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Nagano-Madsen, Y ...
About the subject
HUMANITIES
HUMANITIES
and Languages and Li ...
HUMANITIES
HUMANITIES
and Languages and Li ...
and Specific Languag ...
HUMANITIES
HUMANITIES
and Languages and Li ...
and General Language ...
Articles in the publication
Japanese Speech ...
By the university
University of Gothenburg

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view