SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/231023"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/231023" > The Carbon Footprin...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

The Carbon Footprint as a Mediating Tool in Students’ Online Reasoning about Climate Change

Fauville, Geraldine (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS),Department of Education, Communication and Learning
Lantz-Andersson, Annika, 1961 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Department of Education, Communication and Learning,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS)
Mäkitalo, Åsa, 1966 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Department of Education, Communication and Learning,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS)
show more...
Dupont, Samuel, 1971 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för biologi och miljövetenskap,Sven Lovén centrum för marina vetenskaper,Department of Biological and Environmental Sciences,The Sven Lovén Centre for Marine Sciences
Säljö, Roger, 1948 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS),Department of Education, Communication and Learning
show less...
 (creator_code:org_t)
Rotterdam, The Netherlands : Sense Publishers, 2016
2016
English.
In: Learning across Contexts in the Knowledge Society. - Rotterdam, The Netherlands : Sense Publishers. - 9789463004145 ; , s. 179-202
  • Book chapter (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)

Publication and Content Type

ref (subject category)
kap (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view