SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/260196"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/260196" > Digital advertising...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Digital advertising campaigns and the branded economy

Sjöblom, Gustav, 1976 (author)
Chalmers tekniska högskola,Chalmers University of Technology,Chalmers
Broberg, Oskar, 1976 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för ekonomi och samhälle,Department of Economy and Society,University of Gothenburg
Axelsson, Ann-Sofie, 1967 (author)
Högskolan i Borås,Akademin för bibliotek, information, pedagogik och IT,Social Media Studies
 (creator_code:org_t)
London : Routledge, 2017
2017
English.
In: Digitalizing Consumption. How devices shape consumer culture. - London : Routledge. - 9781138124899
  • Book chapter (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Ekonomisk historia (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Economic History (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business (hsv//eng)
HUMANIORA  -- Historia och arkeologi -- Teknikhistoria (hsv//swe)
HUMANITIES  -- History and Archaeology -- History of Technology (hsv//eng)

Publication and Content Type

ref (subject category)
kap (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view