Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/260591" >
Definitions and mea...
Definitions and meanings of value
-
- Getz, Donald, 1949 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group
-
- Andersson, Tommy D., 1947 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Centrum för turism,Department of Business Administration, Marketing Group,Centre for Tourism
-
- Armbrecht, John (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Centrum för turism,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Centre for Tourism,Department of Business Administration, Marketing Group
-
visa fler...
-
- Lundberg, Erik, 1978 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Centrum för turism,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Centre for Tourism,Department of Business Administration, Marketing Group
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- Abingdon : Routledge, 2017
- 2017
- Engelska.
-
Ingår i: The Value of Events. - Abingdon : Routledge. - 9781317193241 ; , s. 1-9
- Relaterad länk:
-
http://uhra.herts.ac...
-
visa fler...
-
https://gup.ub.gu.se...
-
https://gup.ub.gu.se...
-
https://doi.org/10.4...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Nationalekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Economics (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas