SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/288263"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/288263" > Webbaserad pedagogi...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Webbaserad pedagogisk portfölj - för- och nackdelar?

Andersson, Per (author)
Dafgård, Lena, 1958 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Pedagogisk utveckling och interaktivt lärande (PIL),Pedagogical Development and Interactive Learning (PIL)
 (creator_code:org_t)
2016
2016
Swedish.
In: NU2016: Högskolan i samhället - samhället i högskolan, 15-17 juni 2016 i Malmö, Sverige: Abstrakt.
  • Conference paper (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Lärande (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Learning (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Mänsklig interaktion med IKT (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Media and Communications -- Human Aspects of ICT (hsv//eng)

Keyword

webbaserad portfölj
pedagogisk portfölj
högskolepedagogik
pedagogisk meritering

Publication and Content Type

vet (subject category)
kon (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Andersson, Per
Dafgård, Lena, 1 ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Pedagogy
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
and Learning
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Media and Commun ...
and Human Aspects of ...
Articles in the publication
By the university
University of Gothenburg

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view