SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/301423"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/301423" > Epilog: att lära oc...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Epilog: att lära och utvecklas i en föränderlig tid

Säljö, Roger, 1948 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Segerstedtinstitutet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Segerstedt Institute,Department of Education, Communication and Learning,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande, Göteborgs Universitet, Göteborg.
Flensner, Karin K, 1973- (author)
Högskolan Väst,Avd för utbildningsvetenskap och språk
Larsson, Göran, 1970 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Segerstedtinstitutet,Institutionen för litteratur, idéhistoria och religion,Segerstedt Institute,Department of Literature, History of Ideas, and Religion,Institutionen för litteratur, idéhistoria och religion, Göteborgs universitet, Göteborg.
 (creator_code:org_t)
Lund : Studentlitteratur, 2021
2021
Swedish.
In: Känsliga frågor, nödvändiga samtal. Att lära om och av kontroverser. - Lund : Studentlitteratur. - 9789144137346 ; , s. 231-233
  • Book chapter (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Keyword

Känsliga frågor
kontroverser
polarisering
skola
lärande
Skolan

Publication and Content Type

vet (subject category)
kap (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view