SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/317821"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/317821" > Do Students Learn B...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Do Students Learn Better With Immersive Virtual Reality Videos Than Conventional Videos? A Comparison of Media Effects With Middle School Girls

Queiroz, Anna Carolina (author)
Fauville, Geraldine (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Department of Education, Communication and Learning
Herrera, Fernanda (author)
show more...
da S. Leme, Maria Isabel (author)
Bailenson, Jeremy (author)
show less...
 (creator_code:org_t)
2022-07-21
2022
English.
In: Technology, Mind, and Behavior. - : American Psychological Association (APA). - 2689-0208. ; 3:3, s. 1-17
  • Journal article (peer-reviewed)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view