SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/318893"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/318893" > Fångarna av det run...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Fångarna av det runda bordet – spelteori i ALC

Wackenhut, Arne (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för globala studier,School of Global Studies
Karlsson Schaffer, Johan, 1976 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för globala studier,School of Global Studies
 (creator_code:org_t)
Lund : Studentlitteratur, 2022
2022
Swedish.
In: Använd rummet: Högskolepedagogiska metoder för aktiva lärosalar. - Lund : Studentlitteratur. - 9789144157795 ; , s. 185-194
  • Book chapter (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Statsvetenskap -- Statsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Political Science -- Political Science (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Statsvetenskap -- Globaliseringsstudier (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Political Science -- Globalisation Studies (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Statsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Political Science (hsv//eng)

Publication and Content Type

vet (subject category)
kap (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Wackenhut, Arne
Karlsson Schaffe ...
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Political Scienc ...
and Political Scienc ...
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Political Scienc ...
and Globalisation St ...
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Political Scienc ...
Articles in the publication
Använd rummet: H ...
By the university
University of Gothenburg

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view