SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/330168"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/330168" > Infantographies

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Infantographies

Tesar, Marek (author)
Guerro, Margareta (author)
Anttila, Eeva (author)
show more...
Newberry, Jan (author)
Hellman, Anette, 1963 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Department of Education, Communication and Learning
Wall, John (author)
Santiago-Saamong, Charla Rochella (author)
Bodén, Linnea, 1981- (author)
Stockholms universitet,Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen
Yu, Hui (author)
Nanakida, Atsushi (author)
Diaz-Diaz, Claudia (author)
Xu, Yuwei (author)
Trnka, Susanna (author)
Pacini-Ketchabaw, Veronica (author)
Nxumalo, Fikile (author)
Millei, Zsuzsa (author)
Malone, Karen (author)
Arndt, Sonja (author)
show less...
 (creator_code:org_t)
2021-12-15
2021
English.
In: Educational Philosophy and Theory. - : Informa UK Limited. - 0013-1857 .- 1469-5812.
  • Journal article (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Sociologi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Sociology (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Publication and Content Type

ref (subject category)
art (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view