SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/76775"
 

Search: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/76775" > Främjande pedagogik...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Främjande pedagogik - Perspektiv och läroprocesser i ungdomsarbetet

Johansson, Helena, 1962 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för socialt arbete,Department of Social Work
Forkby, Torbjörn, 1965 (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för socialt arbete,Department of Social Work
Liljeholm Hansson, Susanne (author)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för socialt arbete,Department of Social Work
 (creator_code:org_t)
ISBN 9789189558526
Göteborg : FoU i Väst/GR, 2008
Swedish.
  • Reports (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Övrig annan samhällsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Other Social Sciences not elsewhere specified (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Sociologi -- Socialt arbete (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Sociology -- Social Work (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Sociologi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Sociology (hsv//eng)

Keyword

ungdom
fritid
främjande
pedagogik
läroprocess

Publication and Content Type

vet (subject category)
rap (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view