SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:hhs.se:1154993420006056"
 

Search: onr:"swepub:oai:hhs.se:1154993420006056" > The beauty and the ...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

The beauty and the ad: Exploring the impact of advertising schemas on perceived attractiveness and social connectedness

Åkestam, Nina (author)
Stockholm School of Economics,Handelshögskolan i Stockholm
Rosengren, Sara (author)
Stockholm School of Economics,Handelshögskolan i Stockholm
Dahlén, Micael (author)
Stockholm School of Economics,Handelshögskolan i Stockholm
 (creator_code:org_t)
English.
  • Conference paper (other academic/artistic)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publication and Content Type

kon (subject category)
vet (subject category)

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view