SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:0651649b-4eec-4fce-b424-fcc3b6737386"
 

Search: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:0651649b-4eec-4fce-b424-fcc3b6737386" > Getting attention i...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Getting attention in the media: interdiscursivity and ideology in advertisements

Rahm, Henrik (author)
Lund University,Lunds universitet,Svenska,Avdelningen för svenska, danska och isländska, tolkning i offentlig sektor och översättning,Sektion 1,Språk- och litteraturcentrum,Institutioner,Humanistiska och teologiska fakulteterna,Swedish,Division of Swedish, Danish, Icelandic, Public Service Interpreting and Translation,Section 1,Centre for Languages and Literature,Departments,Joint Faculties of Humanities and Theology
Lassen, Inger (editor)
Strunck, Jeanne (editor)
show more...
Vestergaard, Torben (editor)
show less...
 (creator_code:org_t)
2006
2006
English.
In: Mediating Ideology in Text and Image Ten Critical Studies. - 90 272 2708 X ; , s. 193-210
  • Book chapter (peer-reviewed)
Subject headings
Close  

Subject headings

HUMANIORA  -- Språk och litteratur (hsv//swe)
HUMANITIES  -- Languages and Literature (hsv//eng)

Publication and Content Type

kap (subject category)
ref (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Rahm, Henrik
Lassen, Inger
Strunck, Jeanne
Vestergaard, Tor ...
About the subject
HUMANITIES
HUMANITIES
and Languages and Li ...
Articles in the publication
Mediating Ideolo ...
By the university
Lund University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view