SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Extended search

onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:2de34506-233f-4a68-ad29-6d9f346cd2fa"
 

Search: onr:"swepub:oai:lup.lub.lu.se:2de34506-233f-4a68-ad29-6d9f346cd2fa" > Har examen någon ro...

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Har examen någon roll i specialistutbildningen? : Erfarenheter från klinisk kemi

Lindstedt, G (author)
Ganrot, P O (author)
Grubb, A (author)
Lund University,Lunds universitet,Avdelningen för klinisk kemi och farmakologi,Institutionen för laboratoriemedicin,Medicinska fakulteten,Cystatin C, njursjukdom, amyloidos och antibiotika,Forskargrupper vid Lunds universitet,Division of Clinical Chemistry and Pharmacology,Department of Laboratory Medicine,Faculty of Medicine,Cystatin C, renal disease, amyloidosis and antibiotics,Lund University Research Groups,Skåne University Hospital
show more...
Ronquist, G (author)
Venge, P (author)
show less...
 (creator_code:org_t)
1993
1993
Swedish 2 s.
In: Lakartidningen. - 0023-7205. ; 90:39, s. 4-3293
  • Journal article (pop. science, debate, etc.)
Subject headings
Close  

Subject headings

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)

Keyword

Chemistry, Clinical/education
Education, Medical, Continuing/standards
Educational Measurement
Humans
Sweden

Publication and Content Type

art (subject category)
pop (subject category)

Find in a library

To the university's database

  • 1 of 1
  • Previous record
  • Next record
  •    To hitlist

Find more in SwePub

By the author/editor
Lindstedt, G
Ganrot, P O
Grubb, A
Ronquist, G
Venge, P
About the subject
SOCIAL SCIENCES
SOCIAL SCIENCES
and Educational Scie ...
Articles in the publication
Lakartidningen
By the university
Lund University

Search outside SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Close

Copy and save the link in order to return to this view