SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:du-41096"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:du-41096" > Kartläggning och be...

  • Alatalo, Tarja,1961-Högskolan Dalarna,Pedagogiskt arbete (författare)

Kartläggning och bedömning – för att stötta alla elevers läs- och skrivutveckling

  • 1
  • Artikel/kapitelSvenska2022

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Malmö :Gleerups Utbildning AB,2022
  • printrdacarrier

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:du-41096
  • https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-41096URI

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:svenska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

  • Ämneskategori:vet swepub-contenttype
  • Ämneskategori:kap swepub-publicationtype

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Högskolan DalarnaPedagogiskt arbete (creator_code:org_t)

Sammanhörande titlar

  • Ingår i:Läs- och skrivundervisning utifrån elevers varierade behovMalmö : Gleerups Utbildning AB, s. 17-359789151107264

Internetlänk

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Alatalo, Tarja, ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Pedagogiskt arbe ...
Artiklar i publikationen
Läs- och skrivun ...
Av lärosätet
Högskolan Dalarna

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy