Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hb-3093" >
Review of :
Review of : Torras, Maria-Carme and Saetre, Tove Pemmer. Information literacy education: a process approach. Professionalising the pedagogical role of academic libraries.
-
- Limberg, Louise (författare)
- Högskolan i Borås,Institutionen Biblioteks- och informationsvetenskap / Bibliotekshögskolan,LinCS
-
(creator_code:org_t)
- University of Sheffield: Department of Information Studies, 2009
- 2009
- Engelska.
-
Ingår i: Information research. - : University of Sheffield: Department of Information Studies. - 1368-1613. ; 14:4
- Relaterad länk:
-
http://informationr....
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- Information literacy is a cherished concept, especially within the profession of librarianship. The authors of this work are professionals in two academic libraries in the city of Bergen, Norway.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Biblioteks- och informationsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Media and Communications -- Information Studies (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- rec (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas