SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-17040"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-17040" > Book review: Managi...

Book review: Managing Media Companies: Harnessing Creative Value (2nd ed.) : by Annet Aris and Jacques Bughin, West Sussex, England: Wiley, 2009. ISBN 978-04-70713-95-2 (paperback), 384 pp.

Achtenhagen, Leona, 1969- (författare)
Jönköping University,IHH, ESOL (Entrepreneurship, Strategy, Organization, Leadership),IHH, Media, Management and Transformation Centre (MMTC)
 (creator_code:org_t)
Routledge, 2011
2011
Engelska.
Ingår i: International Journal on Media Management. - : Routledge. ; 13, s. 149-151
  • Recension (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Nyckelord

media management

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
rec (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Achtenhagen, Leo ...
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Jönköping University

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy