Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hj-64883" >
Framework for an in...
Framework for an inclusive-oriented pedagogical assessment
-
Silveira-Maia, M. (författare)
-
Sanches-Ferreira, M. (författare)
-
Alves, S. (författare)
-
visa fler...
-
Aguiar, T. (författare)
-
- Björck, Eva, 1952- (författare)
- Jönköping University,HLK, CHILD
-
Signhild, S. (författare)
-
Maxwell, G. (författare)
-
Neuenhausen, L. (författare)
-
Schleihs, Schleihs (författare)
-
Proyer, M. (författare)
-
Schuppener, S. (författare)
-
Kleinlein, E. (författare)
-
- Augustine, Lilly, 1979- (författare)
- Jönköping University,HLK, CHILD
-
Parg, Y. (författare)
-
Thalhammer, J. (författare)
-
Gitschthaler, M. (författare)
-
Moehlen, L.-K. (författare)
-
Hellmann, H. (författare)
-
Neto, C. (författare)
-
Durães, H. (författare)
-
Jaeckl, C. (författare)
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- Porto : Instituto Politécnico do Porto, 2023
- Engelska 79 s.
- Relaterad länk:
-
https://doi.org/10.2...
-
visa fler...
-
https://hj.diva-port... (primary) (Raw object)
-
https://urn.kb.se/re...
-
https://doi.org/10.2...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- This book resulted from the Work Package 1 (WP1) of the Inclusive Assessment Map project – so-called I AM project. I AM is an Erasmus+ funded project (Agreement No. 621435-EPP-1-2020-1-AT- EPPKA3-IPI-SOC-IN) that aims to develop – based on the Internacional Classification of Functioning, Disability and Health for Children and Youth (ICF-CY) – an innovative assessment tool that provides teachers with guidance on how to create school environments in order to be inclusive places. The partner countries are: Austria, Germany, Sweden, Norway, Belgium and Portugal. By identifying the common trends on inclusive education policies of the 4 involved countries and by revising evidence-based supports linked with students’ participation, this book presents a good practices analysis of inclusive-oriented assessment and supports implementation within educational contexts.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Nyckelord
- Inclusive education
- ICF-CY
- Assessment
- Supports implementation
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- rap (ämneskategori)
- Av författaren/redakt...
-
Silveira-Maia, M ...
-
Sanches-Ferreira ...
-
Alves, S.
-
Aguiar, T.
-
Björck, Eva, 195 ...
-
Signhild, S.
-
visa fler...
-
Maxwell, G.
-
Neuenhausen, L.
-
Schleihs, Schlei ...
-
Proyer, M.
-
Schuppener, S.
-
Kleinlein, E.
-
Augustine, Lilly ...
-
Parg, Y.
-
Thalhammer, J.
-
Gitschthaler, M.
-
Moehlen, L.-K.
-
Hellmann, H.
-
Neto, C.
-
Durães, H.
-
Jaeckl, C.
-
visa färre...
- Om ämnet
-
- SAMHÄLLSVETENSKAP
-
SAMHÄLLSVETENSKA ...
-
och Utbildningsveten ...
-
och Pedagogik
- Av lärosätet
-
Jönköping University