SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:hkr-18870"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hkr-18870" > Robotar utvecklar l...

  • Cronquist, Björn,1956-Högskolan Kristianstad,Avdelningen för matematik- och naturvetenskapernas didaktik,Forskningsmiljön Learning in Science and Mathematics (LISMA),LISMA (författare)

Robotar utvecklar lärandet

  • Artikel/kapitelSvenska2018

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • 2018
  • printrdacarrier

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:hkr-18870
  • urn:nbn:se:hkr:diva-18870urn

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:svenska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

  • Ämneskategori:pop swepub-contenttype
  • Ämneskategori:art swepub-publicationtype

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Fridberg, MarieHögskolan Kristianstad,Forskningsmiljön Learning in Science and Mathematics (LISMA),Avdelningen för matematik- och naturvetenskapernas didaktik,LISMA(Swepub:hkr)frimar (författare)
  • Redfors, AndreasHögskolan Kristianstad,Forskningsmiljön Learning in Science and Mathematics (LISMA),Avdelningen för matematik- och naturvetenskapernas didaktik,LISMA(Swepub:hkr)ar (författare)
  • Högskolan KristianstadAvdelningen för matematik- och naturvetenskapernas didaktik (creator_code:org_t)

Sammanhörande titlar

  • Ingår i:Förskoletidningen43:6, s. 26-261402-7135

Internetlänk

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Cronquist, Björn ...
Fridberg, Marie
Redfors, Andreas
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Didaktik
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
Artiklar i publikationen
Förskoletidninge ...
Av lärosätet
Högskolan Kristianstad

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy