SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-16920"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-16920" > Analyzing Customer ...

LIBRIS Formathandbok  (Information om MARC21)
FältnamnIndikatorerMetadata
00001671naa a2200349 4500
001oai:DiVA.org:kau-16920
003SwePub
008130121s2001 | |||||||||||000 ||eng|
009oai:DiVA.org:kau-16901
024a https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-169202 URI
024a https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-169012 URI
040 a (SwePub)kau
041 a eng
042 9 SwePub
072 7a ref2 swepub-contenttype
072 7a kon2 swepub-publicationtype
100a Gustafsson, Andersu Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi4 aut0 (Swepub:kau)andersgu
2451 0a Analyzing Customer Relationships - A New Type of Customer Information
264 1c 2001
338 a print2 rdacarrier
650 7a SAMHÄLLSVETENSKAPx Ekonomi och näringslivx Nationalekonomi0 (SwePub)502012 hsv//swe
650 7a SOCIAL SCIENCESx Economics and Businessx Economics0 (SwePub)502012 hsv//eng
650 7a SAMHÄLLSVETENSKAPx Ekonomi och näringslivx Företagsekonomi0 (SwePub)502022 hsv//swe
650 7a SOCIAL SCIENCESx Economics and Businessx Business Administration0 (SwePub)502022 hsv//eng
653 a Economics
653 a Nationalekonomi
653 a Företagsekonomi
653 a Business Administration
700a Witell, Larsu Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT4 aut0 (Swepub:kau)larswite
710a Karlstads universitetb Centrum för tjänsteforskning4 org
8564 8u https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-16920
8564 8u https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-16901

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy