SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-23405"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-23405" > Service Quality in ...

  • Edvardsson, BoKarlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT (författare)

Service Quality in Customer Relationships: A Study of Critical Incidents in Mechanical Engineering Case Study

  • Artikel/kapitelEngelska1988

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • 2006-07-28
  • Taylor & Francis,1988
  • printrdacarrier

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:kau-23405
  • https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-23405URI
  • https://doi.org/10.1080/02642068800000063DOI

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:engelska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

  • Ämneskategori:ref swepub-contenttype
  • Ämneskategori:art swepub-publicationtype

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Karlstads universitetCentrum för tjänsteforskning (creator_code:org_t)

Sammanhörande titlar

  • Ingår i:The Service Industries Journal: Taylor & Francis8:4, s. 427-4450264-20691743-9507

Internetlänk

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Edvardsson, Bo
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
The Service Indu ...
Av lärosätet
Karlstads universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy