SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kth-312853"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kth-312853" > Designing courses w...

Designing courses with digital technologies : Insights and examples from higher education

Hrastinski, Stefan, Professor, 1980- (redaktör/utgivare)
KTH,Digitalt lärande
 (creator_code:org_t)
ISBN 9781003144175
2021-06-18
Engelska.
Serie: Designing Courses with Digital Technologies: Insights and Examples from Higher Education
  • Samlingsverk (redaktörskap) (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • Designing Courses with Digital Technologies offers guidance for higher education instructors integrating digital technologies into their teaching, assessment and overall support of students. Written by and for instructors from a variety of disciplines, this book presents evaluations that the contributors have implemented in real-life courses, spanning blended and distance learning, flipped classrooms, collaborative technologies, video-supported learning and beyond. Chapter authors contextualize their approaches beyond simple how-tos, exploring both the research foundations and professional experiences that have informed their use of digital tools while reflecting on their successes, challenges and ideas for future development.

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Lärande (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Learning (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
sam (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Hrastinski, Stef ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Lärande
Delar i serien
Av lärosätet
Kungliga Tekniska Högskolan

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy