Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:ltu-77390" >
How Many Likes are ...
How Many Likes are Good Enough? An Evaluation of Social Media Performance : An Abstract
-
- Ferreira, Caitlin C. (författare)
- Luleå tekniska universitet,Industriell Ekonomi,Red & Yellow Creative School of Business, Cape Town, South Africa
-
- Robertson, Jeandri (författare)
- Luleå tekniska universitet,Industriell Ekonomi,Red & Yellow Creative School of Business, Cape Town, South Africa
-
(creator_code:org_t)
- 2020-06-16
- 2020
- Engelska.
-
Ingår i: Marketing Opportunities and Challenges in a Changing Global Marketplace. - Cham : Springer Nature. ; , s. 161-162
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa fler...
-
https://doi.org/10.1...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Social media
- Expectation confirmation theory
- User-generated content
- Perceived performance
- Industrial Marketing
- Industriell marknadsföring
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)