SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:ltu-77390"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:ltu-77390" > How Many Likes are ...

How Many Likes are Good Enough? An Evaluation of Social Media Performance : An Abstract

Ferreira, Caitlin C. (författare)
Luleå tekniska universitet,Industriell Ekonomi,Red & Yellow Creative School of Business, Cape Town, South Africa
Robertson, Jeandri (författare)
Luleå tekniska universitet,Industriell Ekonomi,Red & Yellow Creative School of Business, Cape Town, South Africa
 (creator_code:org_t)
2020-06-16
2020
Engelska.
Ingår i: Marketing Opportunities and Challenges in a Changing Global Marketplace. - Cham : Springer Nature. ; , s. 161-162
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Social media
Expectation confirmation theory
User-generated content
Perceived performance
Industrial Marketing
Industriell marknadsföring

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Ferreira, Caitli ...
Robertson, Jeand ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Luleå tekniska universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy