SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-206645"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-206645" > Christoffer Åhlman....

  • Hamberger, AgnesUppsala universitet,Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudier,Uppsala Studies of History and Education (SHED) (författare)

Christoffer Åhlman. Mötet med det skrivna ordet: Kvinnors läsande och skrivande under 1700-talet

  • Artikel/kapitelSvenska2020

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • 2020-06-01
  • Umeå :Umeå University,2020
  • electronicrdacarrier

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:umu-206645
  • https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-206645URI
  • https://doi.org/10.36368/njedh.v7i1.172DOI
  • https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-430239URI

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:svenska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

  • Ämneskategori:vet swepub-contenttype
  • Ämneskategori:rec swepub-publicationtype

Anmärkningar

  • Review: Christoffer Åhlman. Mötet med det skrivna ordet: Kvinnors läsande och skrivande under 1700-talet. Uppsala University (PhD diss.), 2019, 230 pp.

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Uppsala universitetInstitutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudier (creator_code:org_t)

Sammanhörande titlar

  • Ingår i:Nordic Journal of Educational HistoryUmeå : Umeå University7:12001-77662001-9076

Internetlänk

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Hamberger, Agnes
Om ämnet
HUMANIORA
HUMANIORA
och Historia och ark ...
och Historia
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
Artiklar i publikationen
Nordic Journal o ...
Av lärosätet
Umeå universitet
Uppsala universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy