SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-212015"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-212015" > Teachers’ challenge...

Teachers’ challenges when faced with developing their practice through the integration of SSI (Socio-Scientific Issues).

Bossér, Ulrika (författare)
Linnaeus University
Lundin, Mattias (författare)
Linnaeus University
Linder, Cedric (författare)
Uppsala universitet,Fysikundervisningens didaktik,Physics Education Research, Fysikens didaktik
visa fler...
Lindahl, Mats (författare)
Linnaeus University
visa färre...
 (creator_code:org_t)
2013
2013
Engelska.
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences (hsv//eng)

Nyckelord

Fysik med inriktning mot fysikens didaktik
Physics with specialization in Physics Education

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy