SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-392519"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-392519" > Social justice in s...

  • Andrée, Maria (författare)

Social justice in science, technology, engineering and mathematics education: Establishing a platform for conversation

  • Artikel/kapitelEngelska2019

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • 2019
  • printrdacarrier

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:uu-392519
  • https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-392519URI

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:engelska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

  • Ämneskategori:ref swepub-contenttype
  • Ämneskategori:kon swepub-publicationtype

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Arvola-Orlander, Auli (författare)
  • Berge, MariaUmeå universitet (författare)
  • Caiman, Cecilia (författare)
  • Danielsson, Anna,1978-Uppsala universitet,Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudier,Centrum för genusvetenskap(Swepub:uu)andan030 (författare)
  • Grande, Virginia (författare)
  • Günter, Katerina (författare)
  • Günther-Hanssen, Anna (författare)
  • von Hausswolff, Kristina (författare)
  • Jobér, Anna (författare)
  • Johansson, Anders (författare)
  • Nyström, Anne-SofieUppsala universitet,Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudier(Swepub:uu)ankal120 (författare)
  • Ottemo, Andreas (författare)
  • Palmer, Anna (författare)
  • Peters, Ann-Kathrine (författare)
  • Planting-Bergloo, Sara (författare)
  • Silfver, EvaUmeå universitet (författare)
  • Ståhl, Marie (författare)
  • Sumpter, Lovisa (författare)
  • Umeå universitetInstitutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudier (creator_code:org_t)

Internetlänk

Till lärosätets databas

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy