Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/106263" >
Teacher Assessments...
Teacher Assessments of Student Reading Proficiency: Factors Influencing Teachers’ Assessment in PIRLS 2001
-
- Johansson, Stefan, 1980 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Individ, kultur och samhälle,Department of Education, Unit for Individual, Culture and Society
-
- Rosén, Monica, 1962 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Individ, kultur och samhälle,Department of Education, Unit for Individual, Culture and Society
-
(creator_code:org_t)
- 2009
- 2009
- Engelska.
-
Ingår i: EARLI conference.
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Nyckelord
- Teacher assessment
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)