Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/117464" >
Volvo vs. Geely – A...
Volvo vs. Geely – A Study of Brand Marriage Issues
-
- Ossiansson, Eva, 1965 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group
-
- Hausenkamph, Tobias, 1985 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group
-
- Sjöstrand, Daniel, 1985 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group
-
(creator_code:org_t)
- 2009
- Engelska.
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- rap (ämneskategori)