SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/185423"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/185423" > Effects of Home Bac...

Effects of Home Background on Student Achievement in Reading, Mathematics, and Science at the Fourth Grade.

Gustafsson, Jan-Eric, 1949 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och specialpedagogik,Department of Education and Special Education
Yang Hansen, Kajsa, 1969 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och specialpedagogik,Department of Education and Special Education
Rosén, Monica, 1962 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och specialpedagogik,Department of Education and Special Education
 (creator_code:org_t)
Boston College, USA : Chestnut Hill, MA: TIMSS & PIRLS International Study Center, Boston College. 2013
2013
Engelska.
Ingår i: M. O. Martin and I. V. S. Mullis (Eds) TIMSS and PIRLS 2011: Relationships Among Reading, Mathematics, and Science Achievement at the Fourth Grade—Implications for Early Learning. - Boston College, USA : Chestnut Hill, MA: TIMSS & PIRLS International Study Center, Boston College.. - 9781889938189 ; , s. 183-289
  • Bokkapitel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy