Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/204350" >
Different opportuni...
Different opportunities to learn: the case of simultaneous equations
-
- Häggström, Johan, 1959 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för didaktik och pedagogisk profession,Nationellt Centrum för matematikutbildning, NCM,Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies,National Center for Mathematics Education, NCM
-
(creator_code:org_t)
- Rotterdam : Sense publishers, 2014
- 2014
- Engelska.
-
Ingår i: Algebra teaching around the world. Leung, F.K.S, Park, K., Holton, D. & Clarke, D. (red.). - Rotterdam : Sense publishers. - 9789462097056 ; , s. 233-242
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- This chapter presents a methodology of data analysis as a way to conceptualise the concept "opportunity to learn". The examples are taken from a larger comparative study of the teaching of simultaneous equations.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
Nyckelord
- Mathematics education
- Variation theory
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas