Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/207557" >
Enhancing consumer ...
Enhancing consumer power? A case study of the construction of ethical mobile consumption apps
-
- Hansson, Lena, 1968 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen,Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK),Centre for Retailing,Department of Business Administration,Centre for Consumer Science
-
(creator_code:org_t)
- 2014
- 2014
- Engelska.
-
Ingår i: 4th Nordic Retail and Wholesale Conference, Stockholm 5-6 November.
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Digital market devices
- ethical consumption
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)