Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/221267" >
Practical reason: A...
Practical reason: A conceptual framework for understanding teaching in times of outcome regulation.
-
- Strandler, Ola (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för didaktik och pedagogisk profession,Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies
-
(creator_code:org_t)
- 2015
- 2015
- Engelska.
-
Ingår i: Paper presentation at the 43rd Annual Congress of NERA, the Nordic Educational Research Assossiation 4-6 March 2015 in Gothenburg.
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)