Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/232527" >
Gemensamt lärande g...
Gemensamt lärande ger nya ledare
-
- Rönnerman, Karin, 1952 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och specialpedagogik,Department of Education and Special Education
-
(creator_code:org_t)
- 2016
- 2016
- Svenska.
-
Ingår i: Pedagogiska Magasinet. - 1401-3320. ; :1, s. 56-59
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- Aktionsforskning kan vara mycket lyckat för att utveckla det kollegiala lärandet, inte minst i förskolan. Arbetssättet kan dessutom leda till nya ledarroller för medarbetarna
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogiskt arbete (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogical Work (hsv//eng)
Nyckelord
- aktionsforskning
- kollegialt lärande
- mellanledare
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas