SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/259390"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/259390" > Att skriva med sexå...

  • Gustafsson, Karin,1950Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Barn- och ungdomsvetenskap,Department of Education, Childhood Studies Unit (författare)

Att skriva med sexåringar - ett program för att utveckla barns medvetenhet om skriftspråket. Vad hände sen?

  • Artikel/kapitelSvenska1995

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • 1995

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:oai:gup.ub.gu.se/259390
  • https://gup.ub.gu.se/publication/259390URI

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:svenska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

  • Ämneskategori:ref swepub-contenttype
  • Ämneskategori:kon swepub-publicationtype

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Mellgren, Elisabeth,1952Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Barn- och ungdomsvetenskap,Department of Education, Childhood Studies Unit(Swepub:gu)xmelel (författare)
  • Göteborgs universitetInstitutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Barn- och ungdomsvetenskap (creator_code:org_t)

Sammanhörande titlar

  • Ingår i:NFPF:s konferens i Århus, 16-19 mars, 1995.

Internetlänk

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Gustafsson, Kari ...
Mellgren, Elisab ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Pedagogik
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Lärande
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Didaktik
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Göteborgs universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy