SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/259786"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/259786" > Brand Retrofication...

LIBRIS Formathandbok  (Information om MARC21)
FältnamnIndikatorerMetadata
00001187naa a2200253 4500
001oai:gup.ub.gu.se/259786
003SwePub
008240528s2017 | |||||||||||000 ||eng|
024a https://gup.ub.gu.se/publication/2597862 URI
040 a (SwePub)gu
041 a eng
042 9 SwePub
072 7a ref2 swepub-contenttype
072 7a kon2 swepub-publicationtype
100a Brunk, Katja H.4 aut
2451 0a Brand Retrofication: How Old Brands Disrupt New Markets
264 1c 2017
650 7a SAMHÄLLSVETENSKAPx Ekonomi och näringslivx Företagsekonomi0 (SwePub)502022 hsv//swe
650 7a SOCIAL SCIENCESx Economics and Businessx Business Administration0 (SwePub)502022 hsv//eng
700a Hartmann, Benjamin J.,d 1981u Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group4 aut0 (Swepub:gu)xhaben
700a Giesler, Markus4 aut
710a Göteborgs universitetb Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring4 org
773t American Marketing Association Conference, Feb. 17-19 Orlando, FL., USA.
8564 8u https://gup.ub.gu.se/publication/259786

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Brunk, Katja H.
Hartmann, Benjam ...
Giesler, Markus
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Göteborgs universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy