SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/268820"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/268820" > Using fingers to di...

  • Kullberg, Angelika,1969Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för didaktik och pedagogisk profession,Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies (författare)

Using fingers to discern the structure of part-whole relations of numbers in preschool

  • Artikel/kapitelEngelska2018

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Umeå, Sweden :PME,2018

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:oai:gup.ub.gu.se/268820
  • https://gup.ub.gu.se/publication/268820URI

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:engelska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

  • Ämneskategori:ref swepub-contenttype
  • Ämneskategori:kon swepub-publicationtype

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Björklund, Camilla,1977Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Department of Education, Communication and Learning(Swepub:gu)xbcami (författare)
  • Brkovic, Irma,1977Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för didaktik och pedagogisk profession,Department of Pedagogical, Curricular and Professional Studies(Swepub:gu)xbrkir (författare)
  • Runesson, Ulla,1952 (författare)
  • Göteborgs universitetInstitutionen för didaktik och pedagogisk profession (creator_code:org_t)

Sammanhörande titlar

  • Ingår i:E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg & L. Sumpter (Eds.). Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 3, pp. 267-274)Umeå, Sweden : PME0771-100X9789176019047

Internetlänk

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy