Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/318329" >
Reputation, Trust a...
Reputation, Trust and Credit: Cultivating Shopping Practices in Early Twentieth-century US Grocery Stores
-
Cochoy, Franck, 1964 (författare)
-
- Hagberg, Johan, 1973 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Centre for Retailing,Department of Business Administration, Marketing Group
-
Kjellberg, Hans (författare)
-
(creator_code:org_t)
- London : Bloomsbury Publishing, 2022
- 2022
- Engelska.
-
Ingår i: A Cultural History of Shopping, Volume 6: In the modern age. - London : Bloomsbury Publishing. - 9781350027060
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas