SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/36713"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/36713" > Supporting learning...

Supporting learning: on teacher and student interaction when learning about functions and graphs a comparative perspective

Liljestrand, Johan (författare)
Runesson, Ulla, 1952 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Lärande och undervisning,Department of Education, Learning and Teaching Unit
 (creator_code:org_t)
2004
2004
Engelska.
Ingår i: Paper presented at conference International Educational Research Conference (Australian Association for Research in Education AARE), 28 November 2 December, 2004. Melbourne, Australia.
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Liljestrand, Joh ...
Runesson, Ulla, ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Pedagogik
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Göteborgs universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy